آهن مهام » دانشنامه پروفیل (قوطی) » قوطی گالوانیزه و کاربردهای آن
قوطی گالوانیزه و کاربردهای آن

قوطی گالوانیزه و کاربردهای آن

فهرست مطالب

    پروفیل ها و قوطی ها در آلیاژهای مختلف، دسته ای از مصالح پرکاربرد ساختمانی هستند. شکل ظاهری و هندسه موجود در این محصولات باعث می شود هر نوع پروفیل و قوطی در وضعیت و شرایط خاصی مورد استفاده قرار گیرند. کاربردهایی که برای قوطی ها در نظر گرفته شده در نمونه های مختلف پروفیل وجود ندارد و حالت برعکس این مطلب نیز صادق است. علاوه بر این تقسیم بندی قوطی و پروفیل ها بر اساس فاکتورهای دیگری نیز، انجام می شوند.

    با اضافه کردن سایزبندی در این دسته بندی ها، تنوع بسیار زیادی در بین آنها پدید می آید. قوطی گالوانیزه یکی از انواع قوطی می باشد که کاربردهای آن مختص به شرایط و وضعیت خاصی است. با توجه به قیمت قوطی در انواع گوناگون، قیمت قوطی گالوانیزه به دلیل ویژگی های مختلفی که در این محصول وجود دارد، در مقایسه با نمونه های دیگر در وزن های مشابه بیشتر می باشد. البته در بین انواع قوطی فولادی قیمت قوطی مبلی نیز به دلیل برخورداری از میزان کیفیت سطحی بالاتر از دیگر انواع، به مراتب بیشتر از قوطی گالوانیزه است. در ادامه این مطلب به بیان کاربردها و ویژگی های خاص قوطی گالوانیزه خواهیم پرداخت.

    کاربردهای قوطی گالوانیزه

    مهندسان ساختمان و سازه این محصولات را به صورت عمومی در جایی بکارگیری می کنند، که ریسک بیشتری از خوردگی و زنگ زدگی در آنجا وجود داشته باشد. بسیاری از درب ها و پنجره ها به علت مواجهه بیشتر با شرایط آب و هوایی مرطوب و میزان اثر پذیری بالاتری که از این مسئله دارند، از مقاطع گالوانیزه شده تولید می شوند. ساخت بخش های مختلفی از اسکلت ها و سازه های فولادی و همچنین تولید چهارچوب برای درب های داخل و خارج ساختمان از کاربردهای متعدد قوطی های گالوانیزه در ساختمان سازی هستند. این محصولات در صنایع نیز، در بسیاری از موارد استفاده می شوند. پوشش های سقفی استفاده شده در بسیاری از مجموعه های ورزشی و استخرهای سرپوشیده، ساخت تجهیزات کشاورزی و دامداری و بسیاری از کاربردهای دیگر در شرایط آب و هوایی مرطوب، مواردی هستند که در آنها از قوطی های گالوانیزه استفاده می شود.

    خرید قوطی گالوانیزه

    کارخانجات شرکت های جهان پروفیل پارس، شرکت نورد لوله یاران، لوله و پروفیل صابری، گروه صنعتی شرق در تهران و شرکت های پروفیل نیکان، لوله و پروفیل آپادانا در اصفهان از برترین تولیدکنندگان انواع قوطی و پروفیل از جمله قوطی گالوانیزه هستند. بهتر است پیش از هر گونه اقدام برای خرید قوطی گالوانیزه، با انواع دسته بندی ها و نشان های تجاری موجود در بازار این محصول آشنایی داشته باشید. به استحضار شما مخاطب محترم می رسانیم، مجموعه آهن مهام در طول دهه های گذشته سابقه خوبی در زمینه ارائه خدمات مشاوره ای به هموطنان عزیز در سراسر کشور به منظور انتخاب محصولی مناسب با کاربری مورد نظر آنها، دارد. شما عزیزان می توانید به وسیله تماس با شماره های درج شده در بخش ارتباطات وب سایت آهن مهام، از همکاران کارشناس ما در زمینه مقایسه برندهای موجود در بازار، انتخاب بهینه، قیمت روز قوطی و پروفیل، نحوه سفارش و خرید این مقاطع مشاوره دریافت نمایید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 × یک =