آهن مهام » دانشنامه پروفیل (قوطی) » معرفی مهم ترین تولید کنندگان پروفیل در کشور
معرفی مهم ترین تولید کنندگان پروفیل در کشور

معرفی مهم ترین تولید کنندگان پروفیل در کشور

فهرست مطالب

    از جمله محصولات فولادی پرکاربرد در صنایع مختلف به خصوص صنعت ساختمان سازی، قوطی و پروفیل می باشد. قوطی و پروفیل، به طور کلی به مقاطع توخالی با سطح مقطع مستطیل، دایره ای، مربع و غیره می گویند که در دو نوع صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. پروفیل های صنعتی، معمولا بیشترین کاربرد را در صنعت خودرو سازی داشته، در حالی که پروفیل های ساختمانی نیز اغلب در ساختمان سازی و ساخت درب و پنجره کاربرد دارند.
    علاوه بر موارد ذکر شده، امروزه، کارخانجاتی در سطح کشور وجود دارند که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، به تولید انواع قوطی و پروفیل می پردازند، از همین رو در این مقاله قصد داریم به معرفی مهم ترین آنها بپردازیم. پس تا انتهای مقاله با آهن مهام همراه باشید.شما عزیزان می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت قوطی، قیمت پروفیل به سایت آهن مهام مراجعه فرمایید.

     

    مهم ترین تولیدگنندگان پروفیل

    همانطور که گفته شد، کارخانجاتی در سطح کشور وجود دارند که در تولید انواع قوطی و پروفیل در کشور فعالیت دارند. این کارخانجات عبارتند از:
    – شرکت نورد لوله یاران
    – شرکت جهان پروفیل پارس
    – گروه صنعتی هیربد زرندیه
    – کارخانه نورد پروفیل ساوه
    – گروه صنعتی شرق تهران
    – شرکت لوله و پروفیل صابری

    مهم ترین تولیدگنندگان پروفیل

    شرکت نورد لوله یاران

    شرکت نورد لوله یاران، یکی از بزرگترین شرکت تولیدکننده قوطی و پروفیل در کشور می باشد که در اواخر سال 1377 و مطابق با استاندارد های ملی و بین المللی، به تولید انواع قوطی و پروفیل با کیفیت پرداخت. علاوه بر این، از جمله مهم ترین تولیداتی که در این کارخانه تولید و روانه بازار می شود، میتوان به مواردی از قبیل لوله های آب، لوله های ساختمانی و صنعتی، پروفیل درب و پنجره، لوله های گازی و غیره نیز اشاره کرد.

    شرکت جهان پروفیل پارس

    شرکت جهان پروفیل پارس، یکی دیگر از تولیدکنندگان برتر قوطی و پروفیل می باشد که در سال 1361 و در شهر تهران تاسیس شد. از قبیل محصولاتی که در این کارخانه تولید و عرضه می شود، میتوان به مواردی از قبیل پروفیل درب و پنجره، پروفیل های مبلی، لوله های صنعتی، لوله داربستی و غیره نیز اشاره کرد.

    گروه صنعتی هیربد زرندیه

    از دیگر تولیدکنندگان قوطی و پروفیل در کشور، صنایع فولاد هیربد زرندیه می باشد که در سال 1391 در شهرک صنعتی مامونیه شهرستان زرندیه تاسیس شد. این شرکت، علاوه بر تولید پروفیل های صنعتی و ساختمانی، در زمینه تولید انواع لوله و شمش های فولادی در ابعاد مختلف نیز فعالیت می کند.

    گروه صنعتی هیربد زرندیه

    کارخانه نورد پروفیل ساوه

    یکی دیگر از کارخانجات تولید کننده قوطی و پروفیل در کشور، کارخانه نورد پروفیل ساوه می باشد که در سال 1354 در شهرستان ساوه تاسیس شد. از جمله محصولاتی که در این کارخانه تولید و عرضه می شود، شامل تولید لوله های گاز و آب، انواع پروفیل های صنعتی و ساختمانی، لوله های شهری و غیره می باشد که در کیفیت بالایی روانه بازار می شوند.

    گروه صنعتی شرق تهران

    گروه صنعتی شرق تهران، از دیگر تولیدکنندگان برتر قوطی و پروفیل می باشد که در سال 1380 در منطقه صنعتی خاتون آباد پاکدشت تاسیس شد. محصولاتی که در کارخانه تولید و عرضه می شود، شامل محصولاتی در ابعاد 160 در 160 و ضخامت 8 میلی متر از قبیل قوطی های صنعتی و ساختمانی، لوله های گاز و آب و غیره نیز هستند.

    شرکت لوله و پروفیل صابری

    از دیگر تولید کنندگان برتر قوطی و پروفیل در سطح کشور، شرکت پروفیل صابری می باشد که در سال 1387 و در شهر صنعتی عباس آباد تاسیس شد. این شرکت، با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با ظرفیتی حدود نیم میلیون تن، محصولاتی از قبیل انواع لوله، پروفیل های فولادی، درزجوش و غیره را تولید و روانه بازار کرد که در صنایعی مانند صنعت آب و فاضلاب، خودروسازی، ساخت ماشین آلات صنعتی و غیره نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
    علاوه بر موارد ذکر شده، کارخانجات دیگری از قبیل شرکت پروفیل نیکان اصفهان، صنایع نورد یزد، پروفیل فولاد علویجه، امید البرز، پروفیل آریاوا و… نیز وجود دارند که به طور تخصصی در زمینه تولید انواع قوطی و پروفیل در کشور فعالیت می کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    9 + نوزده =