قوطی مبلی چیست

فهرست مطالب

    قوطی و پروفیل هایی که در بازارهای آهن آلات عرضه شده و مورد معامله قرار می گیرند، دارای دسته بندی ها، سایز و انواع مختلفی هستند. برخی از پروفیل ها با استفاده از فرایند نورد گرم تولید می شوند و همین مسئله موجب ایجاد برخی از ویژگی ها در آنها می شود. نمونه های تولید شده به وسیله نورد سرد یا گرم برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. جالب است بدانید، قوطی و پروفیل ها، پس از انواع تیرآهن و میلگرد، در رده سوم از پر مصرف ترین مقاطع مورد استفاده در ساختمان سازی و صنعت قرار می گیرند. قوطی مبلی نمونه ای از انواع قوطی فولادی می باشد، که به لحاظ ساختار و ویژگی های ظاهری، کاربردهای خاصی در صنایع مختلف دارد. این محصول در رده پروفیل های بسته طبقه بندی شده و در ساخت آن از آلیاژهای گوناگونی استفاده می شود.

    فولاد سرد، آلومینیوم و استیل، گروه های متنوع آلیاژی هستند که برای تولید قوطی های مبلی در سایزهای مختلف کاربرد دارند. به جهت کیفیت سطحی بیشتری که در این تولیدات وجود دارد و گرانتر بودن مواد اولیه مورد استفاده در ساخت آنها، قیمت قوطی مبلی در مقایسه با دیگر انواع قوطی ها، مقداری بالاتر می باشد. گفتنی است شاخص های وزنی و قیمت ورق از مهمترین پارامترهای تعیین کننده در قیمت قوطی با انواع مختلف می باشد. ارائه شناخت بهتری از قوطی ها، خصوصا در نوع مبلی و توضیحاتی در رابطه با ویژگی های این محصول، مواردی هستند که در ادامه این مطلب به بیان آنها خواهیم پرداخت.

    معرفی قوطی مبلی

    در تولید بخش گسترده ای از انواع قوطی و پروفیل، ورق های فولادی به عنوان مواد اولیه مورد استفاده قرار می گیرند. در ساخت قوطی مبلی به دلیل ضرورت برخورداری آنها از کیفیت سطحی بالاتر از انواع ورق روغنی استفاده می شود. البته ورق های سیاه نیز برای تولید قوطی مبلی در کاربردهای غیر نمایان نیز مورد استفاده هستند. این تولیدات دسته ای از پرکاربردترین قوطی ها می باشند که جایگاه ویژه ای در برخی از صنایع دارند. قوطی مبلی که در دسته مقاطع سبک وزن طبقه بندی می شود، در ساخت پایه های مبلمان، میز و صندلی استفاده های زیادی دارد.

    کاربرد بسیار زیادی که این مقاطع در صنعت مبل سازی دارند، موجب نامگذاری آنها به قوطی های مبلی شده است. ورق های گالوانیزه دسته ای از ورق های نورد سرد هستند که به میزان کمتری از انواع ورق سیاه و روغنی در ساخت قوطی مبلی کاربرد دارند، ولی باید دانست که قوطی مبلی گالوانیزه، چهل برابر بیشتر از قوطی مبلی تولید شده با ورق سیاه در برابر اکسیداسیون و آسیب های ناشی از آن مقاومت دارد.

    خرید قوطی مبلی

    ساخت انواع فرفوژه، تولید دوچرخه و ساخت تابلوهای تبلیغاتی و بیلبوردهای مختلف، از جمله کاربردهای دیگری هستند که در آنها نیاز به خرید قوطی مبلی می باشد. همانطور که میدانید استفاده از مواد اولیه مرغوب در کیفیت نهایی سازه و یا محصول، تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. کارخانجات شرکت لوله و پروفیل سپنتا، خاور صنعت هما، جهان پروفیل پارس، لوله و پروفیل دلیجان و لوله و پروفیل ساوه، تعدادی از مراکز معتبر و فعال در زمینه تولید انواع قوطی و پروفیل از جمله قوطی مبلی هستند.

    صاحبان صنایع و مشاغل و هموطنان عزیز در صورت نیاز به خرید انواع قوطی می توانند به وسیله تماس با همکاران متخصص ما در زمینه های مختلف بازار پروفیل و قوطی از جمله قیمت روز قوطی و پروفیل، مقایسه محصولات تولید شده در برندهای گوناگون، نحوه سفارش و خرید آنها در وب سایت آهن مهام تماس برقرار نمایند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یک + 11 =