آهن مهام » مطالب آموزشی » معرفی برترین کارخانجات تولید کننده نبشی
معرفی برترین کارخانجات تولید کننده نبشی

معرفی برترین کارخانجات تولید کننده نبشی

فهرست مطالب

    آیا در مورد کارخانجات تولید کننده نبشی چیزی می دانید؟ برترین تولیدکنندگان نبشی در کشور کدام اند؟ برای پاسخ به این سوال، اول از همه باید بگوییم که نبشی ها، از جمله پرکاربرد ترین محصولات فولادی می باشند که از نظر روند تولید به دو نوع سپری  و فابریک تقسیم بندی شده و در صنایع مختلفی به خصوص صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این، امروزه کارخانجات مختلفی در زمینه تولید این نوع از محصولات فعالیت می کنند که در ادامه ی مطلب به طور مفصل به بررسی آنها خواهیم پرداخت. از همین رو پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله همراه آهن مهام باشید. همچنین برای دریافت آخرین قیمت نبشی بر روی نام این محصول کلیک کنید.

     

    مهم ترین تولیدکنندگان نبشی در ایران

    گفتیم که امروزه کارخانجات مختلفی در سطح کشور وجود دارد که انواع نبشی های با کیفیت را تولید و روانه بازار می کنند و با توجه به کیفیت، روند تولید و قیمت نیز با یکدیگر متفاوت اند. در ادامه، به معرفی برخی از مهم ترین این کارخانجات می پردازیم که عبارتند از:
    – کارخانه ذوب آهن اصفهان
    – کارخانه فولاد اصفهان
    – کارخانه آریان فولاد
    – کارخانه ظهوریان مشهد
    – کارخانه صبا فولاد منظومه
    – کارخانه شکفته مشهد
    – کارخانه کوهپایه
    – کارخانه ناب تبریز

    کارخانه ذوب آهن اصفهان

    یکی از مهم ترین کارخانجات تولید انواع نبشی در ایران، کارخانه ذوب آهن اصفهان می باشد که در سال 1350، مورد بهره برداری رسید. این کارخانه، بعنوان مادر صنعت فولاد ایران، سالیانه حدود 3 میلیون و 600 هزار تن از محصولات فولادی از جمله نبشی، تیرآهن و میلگرد و غیره را تولید و روانه بازار می کند که از این نظر، یکی از بزرگترین و مهم ترین کارخانه تولید اقلام فولادی در ایران است.

    کارخانه فولاد اصفهان

    یکی دیگر از کارخانجات مهم تولید نبشی در سطح کشور، کارخانه فولاد اصفهان می باشد که اولین تولیدکننده نبشی در ایران است. این کارخانه، با سابقه ای نزدیک به 20 سال، انواع محصولات فولادی از جمله لوله های فولادی، پروفیل، نبشی و غیره را تولید و روانه بازار می کند که مطابق با استاندارد های کشورهای اروپایی می باشد.

    کارخانه آریان فولاد

    کارخانه آریان فولاد، از جمله بزرگترین کارخانه در ایران و خاورمیانه می باشد که در سال 1385 در شهر قزوین تاسیس شد. این کارخانه سالیانه، حدود بیش از یک میلیون تن نبشی های باکیفیت سبک و سنگین را تولید و عرضه می کند که معمولا دارای ضخامت 16 الی 2.5 میلی متر و سایز 16 الی 6 میلی متر نیز می باشند.

    کارخانه ظهوریان مشهد

    از دیگر کارخانه مهم در زمینه تولید محصولات فولادی از جمله نبشی، کارخانه ظهوریان در شهر مشهد می باشد که انواع نبشی هایی با بال مساوی و در سایز 16 متر را تولید و عرضه می کند.

    کارخانه صبا فولاد منظومه

    کارخانه صبا فولاد مبارکه، یکی دیگر از کارخانجات تولید اقلام فولادی از جمله نبشی و ناودانی می باشد که در شهر فولاد مبارکه اصفهان واقع شده است. این کارخانه، علاوه بر تولید نبشی و ناودانی های فابریک، محصولات دیگری مانند تیرآهن، میلگرد و غیره را نیز تولید می کند که در صنعت ساخت و ساز، اتصالات فولادی و ستون بندی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

    کارخانه شکفته مشهد

    کارخانه شکفته مشهد، از دیگر کارخانجات مهم در زمینه تولید محصولات فولادی می باشد که با چندین دهه سابقه، انواع نبشی، ناودانی، میلگرد و غیره را تولید و عرضه می کند. علاوه بر این، نبشی و ناودانی ، از جمله محصولات تولیدی در این کارخانه می باشد که معمولا در طول 6 متر و مطابق با استاندارد های بین المللی و استاندارد های آمریکا تولید و روانه بازار می شود.

    کارخانه کوهپایه

    از دیگر کارخانجات مهم در زمینه تولید محصولات فولادی به خصوص نبشی، کارخانه کوهپایه می باشد که در شهرستان کوهپایه و در استان اصفهان واقع شده است. این کارخانه، مطابق با بروز ترین استاندارد های جهانی، سالانه به تولید انواع قطعات فولادی از قبیل ناودانی، سپری، ریل جرثقیل و غیره می پردازد که یکی از آنها تولید نبشی هایی از نوع اسپیرال می باشد. این نوع از نبشی های تولیدی در کارخانه کوهپایه، معمولا محصولاتی فابریک و بال مساوی هستند که انعطاف پذیری بالای آنها، موجب شده در برابر آسیب و خودرگی مقاوم باشند.

    کارخانه ناب تبریز

    در آخر، کارخانه ناب تبریز، یکی دیگر از کارخانه های مهم در زمینه تولید محصولات فولادی می باشد که در بازار فولاد و آهن آلات، از اعتبار بالایی برخوردار است. علاوه بر این، یکی از محصولات تولیدی در این کارخانه، انواع نبشی های سبک و بال مساوی می باشد که معمولا در سایز 3 الی 10 میلی متر و ضخامت 3 میلی متر به بالا است که بر اساس استاندارد های ملی عرضه می شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سه × 2 =