آهن مهام » قیمت سپری

قیمت سپری

قیمت سپری آهنی انواع کارخانه ها و ضخامت ها در تاریخ
در بازه قیمت تا قرار دارد.

قیمت سپری انبار اصفهان

کد کالانام محصولقیمتبه روز رسانیواحدوزن(kg)طول(m)تحویلنوسانات
4246سپری 3 انبار اصفهان30.300 تومان
1402/12/27
کیلوگرم10 کیلوگرم6اصفهان
4241سپری 4 انبار اصفهان30.300 تومان
1402/12/27
کیلوگرم15 کیلوگرم6اصفهان
4247سپری 5 انبار اصفهان30.300 تومان
1402/12/27
کیلوگرم22 کیلوگرم6اصفهان
4245سپری 6 انبار اصفهان30.300 تومان
1402/12/27
کیلوگرم31 کیلوگرم6اصفهان

قیمت سپری ایرانیان

کد کالانام محصولقیمتبه روز رسانیواحدوزن(kg)طول(m)تحویلنوسانات
4252سپری 3 سپهر ایرانیانتماس بگیرید
1402/12/27
کیلوگرم11 کیلوگرم6کارخانه
4254سپری 4 سپهر ایرانیانتماس بگیرید
1402/12/27
کیلوگرم15 کیلوگرم6کارخانه
4253سپری 5 سپهر ایرانیانتماس بگیرید
1402/12/27
کیلوگرم20 کیلوگرم6کارخانه
4251سپری 6 سپهر ایرانیانتماس بگیرید
1402/12/27
کیلوگرم26 کیلوگرم6کارخانه

قیمت سپری که یکی از مقاطع مورد نیاز در بسیاری از سازه های فولادی می باشد با توجه به وزن آن تعیین می گردد. سپری در انواع مختلف، یکی از مصالح پر استفاده در صنعت و ساختمان سازی است که در نزد برخی با نبشی اشتباه گرفته می شود. نام دیگر این پروفیل به دلیل شباهت به حرف T، پروفیل T می باشد. این محصولات به دو روش فابریک و یا پرسی، با توجه به ابزار و ماشین آلات مورد استفاده برای تولید در کارخانجات فولاد سازی تولید و در بازار عرضه می شوند.

گفتنی است که در برخی موارد مهندسان سازه با برش تیرآهن از وسط و تقسیم آن به دو پروفیل T، نیاز خود به این مقاطع را تامین می کنند. قیمت سپری 4، 5 و 6 که از نمونه های پرمصرف در این محصول هستند بر اساس سایز ضخامت و وزن این محصولات سنجیده می شود.

سایز بندی این مقاطع با توجه به اندازه لبه بال نصف شده انجام می گیرد. به عنوان مثال اگر اندازه عرض بال در این محصولات 40 میلیمتر باشد، سایز سپری 20 میلیمتر می شود، که در اصطلاح به آن سپری 2 می گویند. در ادامه این مطلب به بررسی قیمت سپری آهنی در انواع مختلف، ویژگی و کاربردهایی که برای این قطعه تعریف شده است خواهیم پرداخت.

قیمت انواع سپری

قیمت سپری، با توجه به نوسانات نرخ ارز و دیگر فاکتورهای موثر، مانند استانداردها و ترکیبهای آلیاژی تعیین می گردد. یکی از مولفه های اصلی که توجه به آن در خرید سپری و دیگر مقاطع فولادی بسیار ضروری است، قیمت روز فولاد می باشد. جدول وزن سپری و نبشی قسمتی از مجموعه استانداردها و فرمول های محاسباتی تعریف شده در جدول اشتال می باشد که مهندسان ساختمان سازی برای انجام محاسبات وزنی سازه و مقاطعی که در ساختمان استفاده می شود از آن استفاده می کنند.

قیمت سپری آهنی

در تولید این دسته از انواع پروفیل ها، گروه های آلیاژی مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. آلومینیوم، مس، استیل و برنج از جمله گروه های فلزی و ترکیبات آلیاژی هستند که در ساخت پروفیل T استفاده می شوند. مناسب بودن قیمت سپری در انواع فولادی و همچنین میزان سختی بالای این فلز موجب شده است که در کاربری های عمده، مقاطع تولید شده با استانداردهای آلیاژی فولاد مورد استفاده قرار گیرند.

سپری با اضلاع مساوی، نامساوی و سپری با ارتفاع زیاد از نمونه های مختلفی هستند که به صورت استاندارد در تولید این پروفیل تعریف شده اند. در تولید این مقاطع از نورد گرم و سرد استفاده می شود. محصولات تولید شده با استفاده از نورد سرد به لحاظ مقاومت به خوردگی و پوسیدگی کیفیت بالاتری نسبت به نمونه هایی دارند که در ساخت آنها تنها از نورد گرم استفاده استفاده شده است. به همین جهت قیمت سپری در این نمونه ها بالاتر می باشد.

نورد سرد نام فرایندی است که در ادامه نورد گرم برای ایجاد قابلیت های مختلف بر روی مقاطع فولادی انجام می گیرد. به همین جهت محصولاتی که در تولید آنها از نورد سرد نیز استفاده می شود، هزینه بیشتری از نظر مخارج تولید دارند و به دنبال در بازار نیز قیمت بالاتری دارند. اما مزایای پروفیل T، تولید شده با نورد سرد کیفیت سطحی بیشتر و مقاومت بالاتر در برابر اکسیداسیون و پوسیدگی است.

قیمت سپری درب و پنجره

سپری های گالوانیزه شده دسته ای از این مقاطع هستند که برای کاربردی در محیط های مجاور آب و رطوبت مقاوم سازی شده اند. پروفیل 507، که به نام سپری 507 نیز شناخته می شود، نام قطعه ای است که در نمای عرضی به جای جان دارای یک بخش مربعی شکل است. قیمت سپری درب و پنجره، به جهت کاربرد ورق فولادی در ساخت آنها، متاثر از قیمت این محصولات می باشد.

این محصول در تولید شافت های مورد استفاده در ساخت درب و پنجره بسیار پرکاربرد می باشد. اصلی ترین متریالی که در تولید این مقاطع بکارگیری می شوند، انواع ورق فولادی در گریدهای مختلف می باشد. فولاد 37 از مهمترین استانداردهای آلیاژی در ساخت این تولیدات است.

قیمت سپری اصفهان

مجموعه های مختلفی در استان اصفهان تولیدکننده انواع سپری هستند. ذوب آهن اصفهان و صبا فولاد منظومه از جمله این مراکز صنعتی می باشد. محصولات این کارخانجات با استفاده از تجهیزات پیشرفته و با در نظر داشتن استانداردهای مختلف تولید و عرضه می شود. استاندارد ملی ایران، تعریف کننده انواع استانداردهای لازم برای تولید این محصولات می باشد.

مجموعه هایی که معرفی کننده استانداردهای مختلف تولید و بکارگیری این دسته از پروفیل ها و دیگر مقاطع فولادی هستند، عبارتند از DIN EN 10055 ،DIN 59051 و DIN 1022. این آیین نامه ها دربردارنده فاکتورهای مهمی از جمله سایزبندی، اتصالات و ایمنی در ساخت مقاطع فولادی از جمله نبشی و سپری هستند، که توسط موسسه استاندارد آلمان تنظیم و گردآوری شده است. قیمت سپری اصفهان در مقایسه با کیفیت بالای این محصولات، مناسب می باشد.

گفتنی است در ساخت سپری اصفهان نیز از تمامی استانداردهای عنوان شده تبعیت می شود. همانطور که پیشتر عنوان شد، این مقاطع در برخی از موارد با استفاده از روکش های پلیمری و آلیاژی در برابر اکسیداسیون و پوسیدگی تقویت شده اند. سپری گالوانیزه یک نمونه از این تولیدات است که در آن با استفاده از روکش های روی، از واکنش عنصر آهن با آب جلوگیری شده است که این کار نتیجتا موجب طول عمر مفید بیشتری در این مقاطع می شود.

مزایای خرید و استفاده از سپری

میزان ضخامت بال و جان در انواع پروفیل T به صورت متغیر در سایزهای مختلف، از 0.9 تا 2.5 میلیمتر می باشد. ترکیبات و استانداردهای آلیاژی مورد استفاده در ساخت این مقاطع در کارخانجات مختلف با توجه به فناوری های در دسترس متفاوت می باشد. بنابراین از جمله مزایایی که می توان در خرید سپری و استفاده از آن دید، تنوع سایز و ضخامت های مختلفی است که برای بخش های مختلف سازه می توان از آنها استفاده نمود.

البته این تنوع موجب ایجاد تفاوت هایی به لحاظ کیفی در نمونه های قابل ارائه در بازار شده است. استاندارد ST با گریدهای زیر شاخه خود، یکی از انواع ترکیبات آلیاژی است که در ساخت پروفیل T استفاده می شود. یکی از ویژگی های این گروه آلیاژی مقاومت بالا در برابر حرارت های زیاد و همچنین تغییرات دمایی می باشد. اندازه های استاندارد در طول شاخه های پروفیل T، به طور معمول 6 و 12 متر هستند.

کاربردهای سپری

پروفیل T در ساخت سازه های فولادی، کاربردهای متنوعی دارد. تقویت ستون ها و ساخت خرپا در اسکلت های فلزی از جمله اصلی ترین کاربردهای سپری می باشد. خرپا شبکه ای مثلثی بوده که برای ایجاد مقاومت بیشتر در برابر وزن و فشار ناشی از آن، در مقاطع پایین تر سازه های فولادی تعبیه می شود.

استفاده از این سازه ها در ساخت پل و تونل بسیار رایج و متداول می باشد. تولید شافت های درب و پنجره، ساخت سقف های شیشه ای، کلاف هایی که در ساخت سقف های صنعتی استفاده می شوند و همچنین مقاطعی که در اسکلت های فلزی به عنوان وصله کاربرد دارند، از جمله کاربردهای مختلف دیگری هستند که میتوان برای پروفیل T در نظر داشت. مناسب بودن قیمت سپری نسبت به انواع تیرآهن و دیگر مقاطع فولاد صلب، موجب فراگیری استفاده از آن در سازه های مختلف شده است.

در سازه های فولادی برای تقویت اتصالات سنگین در محورهای مختلف می توان از انواع سپری استفاده کرد. علاوه بر ساختمان سازی از پروفیل T در صنایع مختلف استفاده زیادی می شود. خودروسازی، سد سازی، کشتی سازی و … از عمده ترین مصرف کنندگان انواع مقاطع و پروفیل های فولادی از جمله سپری هستند.

خرید سپری

بخش بزرگی از ایمنی سازه ها و ساختمان ها، در اسکلت بندی و ساخت های زیربنایی تعریف می شود. استفاده از محصولات با کیفیت در توسعه این مقاطع در پروژه، یکی از تضمین هایی است که میتوان برای ایمنی و طول عمر ساختمان داشت. خرید سپری در ساختمان سازی، تولید انواع سازه های فولادی در صنایع مختلف لازم و ضروری است.

با توجه به نقش موثر این تولیدات در کیفیت نهایی پروژه تهیه موارد مورد نیاز از منابع و مراکز معتبر مسئله بسیار مهمی است. شرکت های پروفیل کیان پرشیا، جهان پروفیل پارس، صدرا پروفیل، صابری، پروفیل نیکان و آپادانا، از جمله مجموعه های معتبری هستند که به تولید سپری در انواع و اندازه های مختلف و همچنین دیگر پروفیل های مورد استفاده در ساختمان سازی و صنعت، می پردازند.

آخرین قیمت سپری را میتوانید در جدول های ارائه شده در این صفحه مشاهده نمایید. هموطنان عزیز در سراسر کشور، برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت آهن آلات، نحوه سفارش و خرید این مقاطع می توانند با همکاران ما در وب سایت آهن مهام تماس برقرار نمایند.

ادامه توضیحات
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − نه =

نظری یافت نشد